اقتصاد بین الملل

افزایش قیمت انرژی و تورم آلمانی‌ ها را مجبور به ریاضت می‌ کند

نتایج این نظرسنجی که برای انجمن تجاری “دویچلند” انجام شد، نشان داد که ۷۶ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی قصد دارند در ماه‌ های آینده خرید خود را منطقی کنند.

بر اساس نتایج منتشر شده، این روند به ویژه بر بخش مد و لباس تأثیر می‌ گذارد، زیرا حدود ۷۵ درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که مصمم هستند هزینه‌ های خود را برای این کالا‌ها منطقی کنند.
در حالی که ۶۰ درصد گفته اند که قصد دارند هزینه‌ های خود را در زمینه مسکن و الزامات مبلمان منطقی کنند.

استفان گنت، مدیر اجرایی انجمن، گفت: احساس مصرف برای ماه‌ها پایین بوده است و مشتریان به دلیل مقدار زیاد انرژی و عدم قطعیت‌های قیمتی بسیار بی‌میل هستند.

گنت خواستار آن شد که بخش تجارت در برنامه‌های کمکی تهیه شده توسط دولت فدرال در برلین مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: “هرکس این بخش را فراموش کند، اهمیت آن را به عنوان یک کارفرما و به عنوان یک عنصر اساسی در قلب شهر‌ها نادیده می‌گیرد. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا