اخبار

امضای تفاهم نامه تاسیس صندوق منفعت صرفه جویی سوخت

رحیم طاهری قائم مقام بانک شهر در این مراسم اظهار داشت: صندوق منفعت صرفه جویی سوخت به منظور تجمیع سرمایه‌های خرد سرمایه گذاران و استفاده ازآن در بخش بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ایجاد می‌شود.

طاهری با بیان اینکه خانوار‌ها اصلی‌ترین جامعه هدف برای سرمایه گذاری خرد در این طرح هستند، گفت: بانک شهر در موارد مشابه دیگری با تجمیع وجوه خرد سرمایه گذاران، این سپرده‌ها را به منبع قوی مالی برای استفاده کلان شهر‌ها تبدیل کرده است.

قائم مقام مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: درآمد حاصل از این طرح ارزی بوده و متقاضیان می‌توانند به منظور بازسازی و نوسازی وسائل حمل و نقل عمومی از این تسهیلات استفاده کنند.

طاهری ادامه داد: این طرح در فاز اول برای خودرو‌های حمل و نقل درون شهری و در فاز دوم متقاضیان حمل و نقل برون شهری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بانک شهر تنها عاملیت جذب سرمایه‌ها و ارائه تسهیلات به متقاضیان را برعهده دارد، تصریح کرد: یکی از مزیت‌های اجرای این طرح تحت الشعاع قرار ندادن منابع اصلی بانک است.

در این مراسم که در تالار شهر مشهد برگزار شد؛ شهرداران کلانشهر‌های تهران و مشهد به همراه معاونان حمل و نقل کلانشهر‌های کشور حضور داشتند.

 


لینک کوتاه:    https://fesadsetiz.ir/w714

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا