اخبار

آغاز مزایده ۱۴ هزار میلیارد ریالی اموال تملیکی

به گزارش روابط عمومی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی به  نقل از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی در ادامه مزایده‌های این سازمان در سال ۱۴۰۲ از آغاز مزایده سراسری ۲۷۷ به عنوان سی و هفتمین مزایده سال جاری سازمان خبر داد.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه ۳۰ استان در این مزایده شرکت دارند، افزود: این مزایده از امروز ۸ اسفند آغاز و تا ۱۴ اسفندماه ادامه خواهد داشت و ۱۹ اسفند ماه نیز زمان رمزگشایی است.

وی با بیان اینکه ۱۴۷ دسته کالایی با ارزش پایه بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال در این مزایده عرضه شده، بیان کرد: ماشین‌آلات سبک و سنگین، خودرو، لوازم خانگی، صوتی تصویری کالا‌هایی است که به مزایده گذاشته شده است.

غلامی باغی خاطرنشان کرد: همچنین برخی از کالا‌ها همانند توتون، تنباکو، البسه، کیف و کفش، تلفن همراه و… به شرط صادرات عرضه شده است.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: برای سال جاری ۴۰ مرحله مزایده پیش بینی شده بود که تا کنون در ۳۶ مرحله ۹ هزار دسته کالایی به ارزش حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان به فروش رفته است.

 

 

لینک کوتاه:https://fesadsetiz.ir/40q3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا