آذربایجان غربیاستان هاویژه

ایران یکی از کشورهای تأثیرگذار دنیا در آینده خواهد بود

به گزارش روابط عمومی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی، داود گودرزی در آئین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه های ارومیه و میاندوآب با بیان اینکه همه ما ارزش‌ها، اعتقادات و باورهایی داریم که برای آنها اهمیت قائل هستیم، اظهار کرد: جنبش دانشجویی ایران کار جدی و رسمی را از سال ۳۲ با مبارزه با استبداد و استکبار شروع کرده است.

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی افزود: ما امروز در شرایطی قرار داریم که اگر منصفانه و واقع‌بینانه نگاه کنیم، هم پیشرفت‌هایی داشته‌ایم و هم در برخی جاها مشکلاتی را داریم و مسائل متعددی وجود دارد که همه آن را می‌بینیم.

وی با بیان اینکه امروز در این شرایط فارغ از گرایش‌های سیاسی سه راه پیش روی خود داریم که باید یکی از آنها را برای آینده خود و کشور انتخاب کنیم، گفت: یک راه این است که اوضاع را قبول نداشته و به سمت عوض‌کردن پیش برویم، راه دوم این است که بی‌تفاوت باشیم و راه سوم نیز این است که چون خود و کشور خود را دوست داریم لذا می‌خواهیم خلأها و کاستی‌ها را جبران کرده و اگر توانستیم موشک نقطه زن درست کنیم پس می‌توانیم در جاهای دیگر هم همین کار رو انجام بدیم.

گودرزی با اشاره به طراحی‌های دشمنان برای خاورمیانه و آینده‌پژوهی‌های دشمنان، اظهار کرد: آنها در آینده‌پژوهی‌های خود اعلام می‌کنند که ایران یکی از کشورهای تأثیرگذار دنیا در آینده خواهد بود که در منطقه خاورمیانه با تمام ظرفیت‌ها قرار دارد.

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه بعد از آینده‌پژوهی‌های انجام‌گرفته، دشمنان طرح‌های مختلفی را در دستور کار قرار دارند تا مانع از این تأثیرگذاری ایران شوند، افزود: آنها در این راستا طرح تجزیه کشورها را دنبال کردند تا کشورهای و قدرت‌های کوچک ناتوان ایجاد کنند و داعش را نیز در این راستا به وجود آوردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از ایرانی‌ها کینه دارند و برایشان نیز فرقی ندارد این شیعه است یا سنی، گفت: اگر دچار بی‌قانونی شویم؛ هیچ سنگی روی‌هم بند نمی‌شود و امنیت و آرامش نیز وجود نخواهد داشت.

گودرزی در ادامه با بیان اینکه سابقه شروع تحریم‌ها به سال ۵۹ برمی‌گردد، افزود: ما در این مدت ۴۴ساله با انواع تحریم‌ها روبرو بوده و جنگ هشت‌ساله را تجربه کرده و ۱۷ هزار شهید ترور داشته و امروز با همه مشکلات، دستاوردهایی مانند امنیت و آرامش را داشتیم که دشمنان تلاش کردند تا آن‌ها از ما بگیرند.

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به اینکه دشمن با عملیات روانی و رسانه‌ای به دنبال دستیابی به اهداف خود است، تصریح کرد: بعد از فتنه ۸۸ دور هم جمع شدند و علیه نظام، انقلاب و مردم ایران اسلامی برنامه‌ریزی کردند.

وی با بیان اینکه مردم ایران دین‌دار بوده و همواره پای حکومت دینی هستند، اظهار کرد: دشمنان در برنامه‌ریزی‌های خود اقتصاد را هدف قرار داده و بر روی ادراک مردم کار می‌کنند و به دنبال ناکارآمد جلوه‌دادن نظام و مسئولان نظام اسلامی هستند.

گودرزی تصریح کرد: ما امروز در راه سوم بوده و می‌خواهیم کشور ما پیشرفت کند و در این راه دانشجو و استاد پرچم‌دار بوده و نقش اصلی را دارد.

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار کرد: عده‌ای به دنبال فریب مردم و سیاه‌نمایی از وضعیت ایران بوده و غرب را بهشت آمال خود قرار داده‌اند درحالی‌که واقعیت وضعیت غرب را می‌توان در مناظرات انتخاباتی آنها به عینه مشاهده کرد که از نابسامانی جامعه خود حرف می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه امروز هم‌وغم و صحبت اول همه در دنیا ایران است، گفت: ما می‌خواهیم خلأ را پرکرده و مسیر پیشرفت را طی کنیم و برای این کار باید واقع‌بین بوده و امیدوارانه در صحنه حاضر و اهل تجزیه‌وتحلیل باشیم.

گودرزی با تأکید بر اینکه دانشجویان باید اهل تجزیه‌وتحلیل بوده و هیچ حرفی را به‌راحتی قبول یا رد نکنند، تصریح کرد: مطالب مطرح شده در فضای مجازی را نباید بدون چون‌وچرا قبول کرد چرا که عده‌ای در آلبانی نشسته و به اسم من و شما اکانت درست کرده و به دنبال تخریب و دستیابی به اهداف خود هستند.

 

 

لینک کوتاه :    https://fesadsetiz.ir/gakq

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا