اخبارمبارزه با فساد

تعارض منافع و روزمرگی در شهرداری، دلیل عدم تحقق وعده هاست

به گزارش روابط عمومی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی  ، محمد اسدیان، رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: ۱۲ مورد در جلسه علنی شورای شهر از شهردار سوال شد اما تاکنون برای جواب آن ها قانع نشده ام. این سوالات در زمینه های ساماندهی دستفروشان (روز بازارها)، طراحی و پیاده سازی نظام جبران خدمت، sto، طراحی و پیاده سازی نظام ارزیابی عملکرد و طراحی و پیاده سازی نظام شایسته گزینی بودند که تعارض منافع و روزمرگی در شهرداری، دلیل عدم تحقق وعده هاست

وی افزود: دیگر سوالات در زمینه های مدیریت جامع پسماند، ساماندهی میدان تره بار، ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی، حمل و نقل هوشمند، طراحی و پیاده سازی معماری سازمانی، مدیریت فرهنگسراها و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز از طریق راه اندازی شرکت شهربان بودند. سوالات و خواسته‌ها در راستای توسعه شهری و منافع عمومی مردم هستند اما تاکنون پاسخ آن ها ابتر مانده است.

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: ساماندهی دستفروشان و روز بازارها، طراحی و پیاده سازی نظام جبران خدمت، تامین مالی به شیوه های نوین درآمد پایدار (sto)، طراحی و پیاده سازی نظام ارزیابی عملکرد، طراحی و پیاده سازی نظام شایسته گزینی، مدیریت جامع پسماند و ساماندهی میدان تره بار از جمله امور روی زمین مانده شهرداری است که در قوانین بالادستی نیز جزو وظایف این مجموعه به شمار می رود.

اسدیان عنوان کرد: ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی، توسعه حمل و نقل هوشمند، طراحی و پیاده سازی معماری سازمانی، مدیریت مشارکتی و مردم پایه فرهنگسراهای محلی، اماکن ورزشی و استقرار نظام جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز از دیگر امور روی زمین مانده هستند که عمده دلیل عدم انجام آن ها تعارض منافع و روزمرگی در شهرداری است.

وی بیان کرد: موارد فوق قابل بحث و ارزیابی است زیرا در آن ها ترک فعل صورت گرفته و خسارات مالی و معنوی بسیاری به کارکنان شهرداری و شهر وارد کرده است. اکنون هزینه های پاسخ گویی در موارد فوق بسیار بالاست چراکه بیش از یک سال از دوره مدیریت شهری آقای شهردار می گذرد.

 

لینک کوتاه:https://fesadsetiz.ir/cyig

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا