گیلانمبارزه با فسادمبارزه با قاچاق کالا و ارز

خودروهای قاچاق لوکس در انزلی توقیف شدند + عکس

حسین حسن پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف مجموعه انتظامی در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، اظهار کرد: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی با اشاره به قاچاق خودروهای لوکس و کشفیات پلیس گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی سودجو با وارد کردن خودروهای لوکس خارجی به صورت قاچاق پس از گذشت مدتی اقدام به اوراق و فروش قطعات آن‌ها می‌کنند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

خودروهای قاچاق لوکس

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به عملیات شناسایی افزود: در این راستا پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های هوشمند، ۲ دستگاه خودرو سواری بنز و لندکروز و سه کامیون قاچاق را حین تردد در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بندرانزلی شناسایی و متوقف کرد.

حسن‌پور با اشاره به اینکه در این رابطه متهمان ۲۵.۳۳، ۴۰.۵۲ و ۵۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، بیان کرد: کارشناسان ارزش خودروهای قاچاق را ۱۵۵ میلیارد تومان برآورد کردند.

وی، مقابله با قاچاق را نیازمند عزم همگانی و همکاری همه دستگاه‌ها و مردم عنوان کرد و گفت: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

 


لینک کوتاه:    https://fesadsetiz.ir/5vj7

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا