دسته‌بندی نشده

رفع مشکلات قانونی مسئولیت‌های بسیج سازندگی در بودجه

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی کشور، سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی با حضور در‌ دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با آیت‌الله آملی لاریجانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار اظهار امیدواری کرد، از طریق رفع برخی از ایرادات فنی و قانونی، مسیر خدمت‌رسانی سپاه و بسیج به مردم در سنوات آتی هموار شود.

آیت‌الله آملی لاریجانی در این دیدار از خدمات و اقدامات صورت گرفته توسط سازمان بسیج سازندگی در اقصی‌نقاط کشور قدردانی کرد.

مرتفع ساختن برخی از ایرادات فنی و قانونی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به برخی مشکلات و موانع قانونی مرتبط با حوزه مسئولیت‌های بسیج سازندگی نظیر حذف ردیف‌های اعتباری مربوط به قیر تهاتری در بودجه سال جاری، بر ضرورت رفع این قبیل مشکلات تاکید کرد و بیان داشت: امیدواریم از طریق مرتفع ساختن برخی از ایرادات فنی و قانونی، مسیر خدمت‌رسانی سپاه و بسیج به مردم در سالهای آتی هموار شود.

گفتنی است سردار زهرایی در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی مختصر از اقدامات سازمان بسیج سازندگی در حوزه آسفالت و هموارسازی مسیرهای روستایی و بین مزارع، به بیان برخی آثار مترتب از این قبیل اقدامات نظیر افزایش احساس رضایت‌مندی در میان جامعه روستایی پرداخت.

افزایش خدمت‌رسانی بسیج به مردم

مسئول سازمان بسیج سازندگی همچنین با اشاره به حذف ردیف‌های اعتباری مربوط به قیر تهاتری در بودجه سال جاری، برخی مشکلات ایجاد شده ناشی از این مقوله در امر خدمت‌رسانی بسیج به مردم را تبیین و تشریح کرد و خواستار تجدید نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این زمینه شد.

 

 

 

 

لینک کوتاه:                        https://fesadsetiz.ir/gfbd

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا