بانکداری

سند جامع بانکداری دیجیتال، ضمانت تحقق چشم انداز تحول بانکی

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در همایش امروز «از بام تا بله؛ مسیر بانکداری آینده» که همزمان با نهمین رویداد بین المللی کیش اینوکس ۲۰۲۲ (بانک، بورس، بیمه و خصوصی سازی) برگزار شد، بر فقدان سند جامع بانکداری دیجیتال به عنوان ضمانت تحقق چشم انداز تحول بانکی، لزوم رفع چالش‌های بانکداری دیجیتال و جایگاه بانک ملی ایران به عنوان ستون و نماد معتبر بانکداری اسلامی تاکید کردند.

حسن مونسان در این همایش که شرکت داده ورزی سداد در مرکز همایش‌ های جزیره کیش میزبان آن بود، با تاکید بر اینکه سند جامع بانکداری دیجیتال، ضمانت اجرای چشم انداز تحول بانکی است، گفت: فقدان این سند مهم، امروز بیش از همیشه احساس می‌شود.

وی همچنین بر اهمیت لزوم ارتقا تکنولوژی در سطح بانکداری و نقش بسیار مهم صنعت دیجیتال بانکداری دنیای امروز در دستیابی به اهداف عالیه بانک تاکید کرد. سید فرید موسوی دیگر عضو هیأت مدیره و معاون اعتباری بانک نیز بر لزوم بررسی و رفع چالش‌های بانکداری دیجیتال شرکت داده ورزی سداد با وجود تهدیدات موجود تاکید کرد و اهمیت ایجاد فرهنگ سازمانی بکارگیری خدمات علمی بانکی در سرمایه انسانی را یادآور شد.

محمد شیریجیان عضو هیأت عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک هم، بانک ملی ایران را ستون و نماد معتبر و نیک بانکداری اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین المللی برای خدمت رسانی شایسته به جامعه هدف با وجود تحریم‌های ظالمانه عنوان کرد.

در پایان حمیدرضا احمدیان، مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره هلدینگ داده ورزی سداد نیز خدمات فعلی و رو به پیشرفت این شرکت را تشریح کرد. همچنین پانل پرسش و پاسخ با حضور مدعوین برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا