دسته‌بندی نشده

صدور احکام اعضای کمیته اصلی پدافند غیرعامل در وزارت اقتصاد

 هفته پدافند غیرعامل با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان بورس در محل این سازمان برگزار شد. در این مراسم پرپنجی، دبیر کمیته اصلی پدافند غیرعامل وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: احکام اعضای کمیته اصلی پدافند غیرعامل در وزارت اقتصاد امروز از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی اهداء می‌شود.

وی گفت: در یک سال گذشته اقدامات ویژه‌ای در حوزه امن‌سازی شبکه‌ها و سامانه‌ها انجام شده و رزمایش‌های مختلفی نیز در این زمینه اجرا می‌شود.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت اقتصاد اظهار داشت: در برنامه یک سال آینده هم پروژه‌های تعریف شده مدنظر اجرا می‌شود و همچنین سند جامع پدافند غیرعامل و دفاع اقتصادی و مقابله با جنگ اقتصادی در وزارت امور اقتصادی و دارایی اجرا خواهد شد.

نقش پدافند غیر عامل در وزارت اقتصاد

در این مراسم از برخی کمیته‌های برگزیده در زمینه پدافند غیرعامل تقدیر شد پدافند غیرعامل به اقدامات زیربنایی و اساسی در زمینه حفظ شبکه‌ها و داده‌ها در یک سازمان گفته می‌شود که در شرایط حمله سایبری و یا نفوذ بتواند از خود مقاومت نشان داده و این گونه حمله‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دفع کند.

پدافند غیرعامل نقش بسیار مهمی در حفظ اسناد و داده‌های سازمان به‌ویژه در وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان بورس و اوراق بهادار که اطلاعات مهم افراد و شرکت‌ها در آن قرار دارد ایفا می‌کند.

 

 

 

 

لینک کوتاه:                        https://fesadsetiz.ir/fsah

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا