ویژه

فلسفه تشکیل بسیج دانشجو و طلبه، تربیت نیروی انقلابی است

به گزارش روابط عمومی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی، داوود گودرزی رئیس اسبق بسیج دانشجویی کشور در جمع دانشجویان بوشهری گفت: اتفاقات غزه مربوط به امروز و دیروز نیست و نتیجه 75 سال اسارت وغارت و نسل کشی است.

داوود گودرزی در مراسم سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه عنوان کرد: به قول رهبر انقلاب هزینه سازش بیشتر از مقاومت است و اگر فلسطینی ها سازش کرده بودند امروز اسمی از فلسطین نبود ولی الآن طبق آمارها 95 درصد تجمعات دنیا بر علیه رژیم غاصب است.

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی ادامه داد: حماس قبل از شروع حمله پیش بینی این حجم از جنایت را نمی کرد اما رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال حمله و اشغال غزه و خروج فلسطینی ها بود و اگر حماس حمله را شروع نمی کرد رژیم غاصب شروع می کرد.

جلوگیری از ایده تشکیل دولت بزرگ یهودی در فلسطین

گودرزی اظهار داشت: دستاورد بزرگ حماس و مقاومت غزه جلوگیری از ایده تشکیل دولت بزرگ یهودی در فلسطین است و شهروندان صهیونستی به این نتیجه رسیدند که رژیم صهیونیستی توان تحقق آن را ندارد تا جایی که حدود سیصد هزار آواره دارند.
داوود گودرزی بیان کرد: بسیج برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باید ایفای نقش کند و انقلاب اسلامی که موجودی زنده است را از وضع موجود به وضع مطلوب رشد دهد.او
رئیس اسبق بسیج دانشجویی کشور گفت: نگاه اسلام به انسان به عنوان اشرف مخلوقات است و باید زمینه رشد او در این دنیا فراهم شود. الزام رشد انسان در دنیا وجود جامعه دینی است و برای ایجاد جامعه دینی الزامی وجود دارد که آن حکومت دینی است.

فلسفه حکومت ایجاد شرایط زندگی خوب برای انسان ها

گودرزی ادامه داد: اجرای اسلام کامل می تواند سعادت انسان را در دنیا و آخرت فراهم کند و ضامن اجرای اسلام کامل جز حکومت دینی نیست. فلسفه حکومت ایجاد شرایط زندگی خوب برای انسان ها است.
رئیس اسبق بسیج دانشجویی کشور افزود: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی پنج گام مسیر حرکت انقلاب اسلامی است و ما در مرحله سوم یا دولت اسلامی هستیم. بسیج دانشجویی باید به فهم دقیقی از مسیر حرکت انقلاب اسلامی برسد تا بتواند آن را رشد دهد.

تربیت نیروی انقلابی لازمه رسیدن به تمدن نوین

داوود گودرزی بیان کرد: لازمه رسیدن به تمدن نوین اسلامی، تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است و نیروی انقلابی در دانشگاه و حوزه تربیت می شود. فلسفه تشکیل بسیج دانشجو و طلبه تربیت نیروی انقلابی است.
وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب عنوان داشت: رهبر انقلاب در دیدار با بسیج دانشجویی از خیمه انقلابه اسلامی بودن بسیج گفتند درحالی که در هیچ دیداری این عبارت را مطرح نکردند.

موفقیت در سیاست داخلی با حفظ روحیه انقلابی

گودرزی افزود: راه تقویت انقلاب اسلامی توسط دانشجوها حفظ روحیه انقلابی، ایمان و حیا است.
داوود گودرزی اظهار داشت: بدون راه حل علمی و مشارکت نخبگان و دانشگاهیان نمی شود مشکلات جامعه را حل کرد. ما در سیاست خارجی موفق شدیم و در حل مسائل داخلی هم با حفظ روحیه انقلابی و ایمان و حیا می شود موفق شد. حاج قاسم سلیمانی با همین نسخه موفق شد.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه:                          https://fesadsetiz.ir/5ftn

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا