دسته‌بندی نشده

مبادله تجاری ایران در صنعت ساختمان با ویتنام

لوئونگ کونوک هویی هنگام بازدید از نخستین نمایشگاه صنعت کاشی و سرامیک در استان قزوین به خبرنگاران گفت: در نمایشگاه قزوین توانمندی های خوبی را در حوزه صنعت ساختمان مشاهده کردم که به نظرم این مساله می تواند بهانه‌ای برای افزایش روابط تجاری بین ایران و ویتنام قرار گیرد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با توجه به اینکه هم اکنون روابط خیلی خوبی بین ایران و ویتنام برقرار است، با رویکرد بخشیدن در حوزه صنعت ساختمان این روابط را می توان بیش از گذشته تقویت کرد.

کونوک هویی تصریح کرد: ویتنام در بخش ساختمان سازی یکی از کشورهای در حال توسعه است و با وجود سطح توانمندی و ظرفیت های موجود در ایران می توانیم در حوزه بازرگانی و تجاری ورود جدی را بین این ۲ کشور در آینده نزدیک داشته باشیم.

سفیر ویتنام در ایران خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالم که برای نخستین مرتبه به شهر قزوین سفر کرده ام و با وجود آنکه وارد این نمایشگاه شدم خیلی تحت تاثیر غرفه‌هایی که در آن برپا بود نیز قرار گرفتم.گفتنی است، نخستین نمایشگاه صنعت کاشی و سرامیک قزوین از امروز تا ۳۱ شهریور ماه دایر خواهد بود و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی قزوین از آخرین دستاوردها و توانمندی‌های تولیدی در این حوزه بازدید داشته باشند.

 

 

 

لینک کوتاه:                      https://fesadsetiz.ir/spon

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا