اقتصاد بین الملل

واهمه آلمان از حضور فعال شرکت‌های خصوصی ایرانی

 پیرو مجوز صادره از سازمان توسعه تجارت ایران با شماره 1402.320.534 مورخ 1402.2.11 مجوز برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه مواد غذایی آلمان – کلن (آنوگا 2023) به شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران اعطا شده است.

طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با توجه به اهمیت این نمایشگاه برای حضور شرکت‌های ایرانی، حدود 30 شرکت در مساحت به متراژ 475 مترمربع و با حدود 70 نفر غرفه‌دار توسط معاونت امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی شده است.

برای حضور در این نمایشگاه، معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی به عنوان مدیر پاویون جمهوری اسلامی ایران از سوی وزارت صمت معرفی شده لذا وی به همراه یادداشتی از وزارت امور خارجه جهت اخذ ویزا به سفارت آلمان مراجعه کرده اما سفارت آلمان درخواست ویزای مسئول پاویون کشورمان را رد کرده است.

آلمان مانع حضور مسئول وزارت صمت در نمایشگاه

با توجه به حساسیت موضوع نمایشگاه مذکور و حضور چندین شرکت ایرانی، حضور نماینده سازمان توسعه تجارت برای مدیریت و ساماندهی پاویون بسیار مهم و اساسی است اما با توجه به رد ویزای مقام ایرانی برای حضور در نمایشگاه مذکور به عنوان مسئول پاویون نمایشگاه به نظر می رسد سفارت جمهوری فدرال آلمان با کارشکنی مانع حضور این مقام مسئول وزارت صمت در این نمایشگاه شده است.

دخالت های آلمان در حمایت از اغتشاشات ایران

گفتنی است‌ آلمان ‌سال گذشته نیز‌ دخالت‌های عمده‌ای‌ در حمایت از اغتشاشات در ایران داشته است.

نمایشگاه مواد غذایی (آنوگا) آلمان یکی از نمایشگاه‌های مواد غذایی جهان برای تجارت خرده‌فروشی و خدمات غذایی است که با حضور شرکت‌های گوناگون جهان، روزهای ‌15 تا 19 مهر در شهر کلن آلمان برگزار می شود.

 

 

 

 

لینک کوتاه:                        https://fesadsetiz.ir/u9wa

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا