اقتصاد بین الملل

پایان سلطه دلار

به گزارش از وبگاه بیت‌کوین، کیوساکی با اشاره به اینکه دلار آمریکا «خواهد مُرد»، از سرمایه‌گذاران خواست طلا، نقره و بیت‌کوین بخرند. هشدارهای او در حالی مطرح شد که بلوک اقتصادی بریکس در حال بحث درباره ایجاد یک ارز مشترک با پشتوانه طلا است.

رابرت کیوساکی و شارون لِچِر (Sharon Lechter) در سال ۱۹۹۷ میلادی کتاب «پدر پول‌دار، پدر بی‌پول» را نوشتند. بیش از ۶سال است که این کتاب در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد و بیش از ۳۲ میلیون نسخه از این کتاب به بیش از ۵۱ زبان دنیا در بیش از ۱۰۹ کشور فروخته شده است.

کیوساکی در توییتی نوشت:

سقوطی بزرگ در راه است. پول جعلی، یا به عبارتی دیگر ارز فیات، مردنی است. نشست بریکس در آفریقای جنوبی در ۲۲ اوت (۳۱ مرداد) میخ‌های تابوت پول جعلی فیات را خواهد کوبید.

هشدار برای پایان سلطه دلار آمریکا

کیوساکی به تازگی با استناد به گزارش‌هایی مبنی بر اینکه کشورهای بریکس (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی یک ارز مشترک با پشتوانه طلا هستند، درباره پایان سلطه دلار آمریکا به طور خاص هشدار داد.

این نویسنده مشهور با بیان اینکه دلار آمریکا «خواهد مرد» پیش‌بینی کرد که تریلیون‌ها دلار «به خانه هجوم خواهند آورد» و تورم از سقف عبور خواهد کرد.

این نویسنده مشهور بارها درباره سقوط دلار آمریکا هشدار داده و از آن به عنوان «پول جعلی» یاد کرده است.

ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند و آمریکا فقیرتر

کیوساکی در یک توییت دیگری، ضمن توضیح جهش اخیر در بازار سهام نوشت: چرا بورس در حال اوج گرفتن است؟ زیرا «سقف بدهی» برداشته شده است؛ یعنی بدهی ملی با بورس افزایش می‌یابد. ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند و آمریکا فقیرتر می‌شود.

این نویسنده مشهور مدتی است که زنگ خطر سقوط بزرگ را به صدا در آورده و در ماه ژوئن، درباره بزرگ‌ترین سقوط املاک و مستغلات تاریخ هشدار داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا