اقتصاد بین الملل

کاهش قیمت دلار با خبر آزادسازی منابع ایران

دلار در ‌‌صرافی‌ها در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۸۳۹ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۲۰۸ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۳ هزار و ۶۶۲ تومان معامله شد. اسکناس درهم امارات ۱۱هزار و ۲۲۱ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰هزار و ۲۰۱ تومان است.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. امروز خبر آزادسازی ۱.۷ میلیارد دلار از دارایی‌های ایران در کشور لوکزامبورک منتشر شد که می‌تواند نرخ ارز را با کاهش روبرو کند. نرخ دلار صبح امروز تا ۵۰ هزار تومان نیز پیش رفت و با انتشار خبر آزادسازی منابع کشور شروع به کاهش کرد.

آخرین قیمت انواع سکه و طلا سکه ‌

سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز‌ به نرخ ۲۴ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۲۷ میلیون و ۹۵۱ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار به نرخ ۱۵ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز به قیمت ۱۰ میلیون و ۱۴۳ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۹ میلیون و ۹۸۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی‌ با افزایش ۳۲ صدم درصد، ۱۸۳۲ دلار معامله شد. ‌

 

 

 

 

 

لینک کوتاه:                      https://fesadsetiz.ir/mbkq

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا