اخبار

کشف لوازم خانگی خارجی و سوخت قاچاق در رباط کریم

سرپرست انتظامی شهرستان رباط کریم از کشف ۳۵دستگاه جاروبرقی خارجی قاچاق از داخل یک خودرو خبرداد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی؛ از خبرگزاری پلیس، سرهنگ” تیمور کلانتری ” روز سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وجود کالای قاچاق در یک خودروی سواری پژو در رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۵ منجیل آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات فنی، خودروی سواری مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو تعداد ۳۵ دستگاه جارو برقی خارجی به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان رباط کریم با بیان اینکه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، تصریح کرد: کالای کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد.

کشف ۲۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در رباط کریم

سردار مهدی کرمی جانشین انتظامی غرب استان تهران، با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح کنترل عرضه کنندگان و مصرف کنندگان فرآورده های نفتی، با به دست آمدن اخباری مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در جاده رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی قضائی، ماموران انتظامی در بازرسی از محل، تعداد ۹ عدد مخزن در ابعاد مختلف و یک عدد دیگ خنک کننده و مقدار ۵۰ هزارلیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۲۰میلیارد ریال کشف کردند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه یک نفر در این خصوص دستگیر شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی ها اعتراف کرد که سوخت قاچاق را در مخزن هایی با حجم های مختلف و به صورت غیرمجاز نگهداری و در فرصت مناسب با تریلی جهت فروش به شهرهای مرزی منتقل می کرد.

اجرای طرح امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسواران متخلف در قدس

سرهنگ سید نظام موسوی فرمانده انتظامی شهرستان قدس، در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به مطالبات شهروندان در برخورد با هنجارشکن، اجرای طرح امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسواران پلاک مخدوش در شهرستان قدس عملیاتی شد.

وی افزود: با تجزیه و تحلیل صورت گرفته توسط پلیس بر روی نحوه وقوع سرقت ها، مشخص گردید اکثر سرقت و جرائم و تخلفات توسط موتورسواران فاقد پلاک و راکبین صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: با هماهنگی قضائی، طرح فوق در نقاط مختلف شهرستان قدس عملیاتی و در این راستا تعداد ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف، پلاک مخدوش، فاقد پلاک و دارای دستورقضائی، توقیف شد.

دستگیری ۸۸ نفر خرده فروش مواد مخدر در اسلامشهر

سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، اظهار داشت: یکی از اولویت های پلیس شهرستان اسلامشهر مقابله با قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی و برخورد با خرده فروشان مواد افیونی در سطح محلات آلوده به این مواد است که به صورت مستمر و شبانه روزی دنبال می شود.

وی افزود: در زمینه برخورد با افرادی که در سطح محلات، پارک ها و مناطق آلوده اقدام به خرده فروشی مواد مخدر می کنند اقدامات بسیار خوبی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسلامشهر صورت گرفته و به صورت مستمر طرح های پاکسازی در محیط های آلوده اجرا می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: با تلاش ماموران انتظامی در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۸نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

 

منبع : ایرنا

 

لینک کوتاه:https://fesadsetiz.ir/0rk1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا