جشنواره 8 فرمانویژه

برگزاری اولین جشنواره هشت فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

به گزارش روابط عمومی قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی، اولین جشنواره هشت فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سه بخش آثار علمی پژوهشی، آثار هنری رسانه ای و بخش ویژه برگزار می شود.

.

.

مهم ترین اهداف جشنواره

بیان اقدامات صورت گرفته در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی با هدف امیدآفرینی بین آحاد جامعه، الگوسازی نظرات و خلاقیت های مؤثر در عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی، تدوین و مدلسازی حکمرانی مردمی با رویکرد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بهره گیری از توان نخبگان علمی، دانشگاهی، هنری و رسانه ای از جمله اهداف این جشنواره است.

زمان و مکان این جشنواره

آیین افتتاحیه این جشنواره، در تاریخ 10 اردیبهشت ماه 1402 مصادف با سالروز صدور فرمان رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، معاون وزیر دادگستری، معاون دادستان کل کشور و دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی به عنوان دبیر جشنواره سخنرانان این مراسم خواهند بود.

 

در برگزاری این جشنواره، سازمان بسیج رسانه، معاونت فرهنگی دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و اندیشکده حکمت مشارکت دارند.

 

شرکت کنندگان در این جشنواره می بایست آثار خود را در قالب های عنوان شده تا تاریخ 10 مهرماه 1402 به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

 

 

لینک کوتاه:    https://fesadsetiz.ir/vem3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا