اقتصاد بین الملل

افزایش دزدی در فروشگاه‌های انگلیس

به نقل از رویترز، ائتلافی از گروه‌های صنعت خرده‌فروشی انگلیس و اتحادیه کارگران فروشگاه‌ها به مسئولان پلیس انگلیس و ولز نامه‌ نوشته و از آنها درخواست کردند، از طرحی برای مقابله با «سیل دزدی» حمایت کنند.

کنسرسیوم خرده‌فروشی در انگلیس تخمین زده است، هزینه‌ دزدی در این بخش به یک میلیارد پوند (1.24 میلیارد دلار) در سال رسیده است و خواروبارفروشی‌های محلی بیشترین میزان دزدی از مغازه را در دهه گذشته ثبت کرده‌اند.

هفته گذشته، شرکت جان لوئیس، مالک فروشگاه‌های بزرگ و سوپرمارکت‌های «ویت‌رز» اعلام کرد، انگلیسی با یک «اپیدمی» دزدی از فروشگاه‌ها مواجه است و این سرقت‌ها برای این شرکت در نیمه اول سال ۱۲ میلیون پوند افزایش یافته است.

کاهش حاشیه سود فروشگاه ها در انگلیس

فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک «پیریمارک» نیز اعلام کرده است، حاشیه سود این فروشگاه‌ها با افزایش دزدی‌ها کاهش یافته است.

 سوپرمارکت تسکو نیز اعلام کرد، با افزایش دزدی در فروشگاه‌ها به لباس کارکنان خود دوربین‌ وصل کرده است.

انجام دزدی ها توسط مجرمان سابقه دار

گروه‌های صنعتی در نامه‌ای به پلیس و مسئولان مربوطه که اولویت‌ها و بودجه‌ پلیس‌های محلی را تعیین می‌کنند، درخواست کردند تا گزارش جرم و جنایت را برای خرده‌فروشان آسان‌تر کنند و شواهدی مانند فیلم‌های دوربین‌های مداربسته را به اشتراک بگذارند.

در این نامه آمده است: «دزدی از فروشگاه‌ها، جرم کوچکی نیست، عامل اولیه خشونت و سوء استفاده از کارکنان فروشگاه‌هاست و اغلب توسط مجرمان سابقه‌دار یا باندهای جنایت سازمان یافته انجام می‌شود.»

 

 

 

لینک کوتاه:                    https://fesadsetiz.ir/6k4b

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا