اقتصاد بین الملل

کاهش قیمت دلار آزاد در بازار

دلار در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس با افزایش ۵۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۲۵۸ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۵۰۷ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۸۸۷ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۲۵۹ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۳ هزار و ۶۰۴ تومان معامله شد. اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۲۳۴ تومان ارزش‌گذاری شده است.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۱ هزار و ۱۴۰ تومان معامله شد. از صبح امروز قیمت دلار از ۵۲ هزار تومان به قیمت ۵۱ هزار تومان کاهش یافت؛ دست پر بازارساز و کاهش ریسک های بین المللی از اصلی ترین دلال ریزش قیمت ارز در بازار بوده است.

آخرین قیمت انواع سکه و طلا ‌

سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز با کاهش ۶۵۰ هزار تومانی به نرخ ۲۶ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افت ۶۰۰ هزار تومانی به قیمت ۲۹ میلیون و ۳۸۷ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار با کاهش ۲۰۰ هزارتومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۸۷ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۸۲۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) هم‌ ۲۰۰۶ دلار است.

 

 

 

 

لینک کوتاه:                      https://fesadsetiz.ir/1xls

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا